2 saker

1. Jag slog nytt "rekord" på crosstrainern idag, hehe. 767 kalorier på 30 min. Jag svettades så mycket att jag fortfarande har ont i ögonen två timmar senare. Crosstrainern är skonsam mot kroppen (har haft illavarslande känningar i baksidan av låret under en tid) och tränar dessutom överkroppen lite mer än löpning. På Ulvön blev det mest jogging i makligt tempo, men tydligen har öns alla backar gett ett ganska gott resultat ändå.

2. Är inte signaturen till Morden i Midsomer väldigt likt partiet mellan Sömnen och Vy från ett luftslott från senaste Kent-plattan? Har herr Berg kollat lite för mycket på engelska sommardeckare månne?

Kommentarer
Postat av: Linda

grattis till rekordet!

2008-07-08 @ 21:54:06
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0