Hår von Helvete



Att spara ut hår är en kamp ibland. Särskilt när man måste schampoonera det. Jag hatar schampoo, eftersom mitt hår goes bananas efteråt. Så länge det är blött är det helt ok, och känns onekligen ganska fräscht, men så fort det torkat ser jag ut som en rakpermanentad Bruno K Öijer. Allt detta medför givetvis att jag endast tvättar håret i yttersta nödfall, samtidigt som jag sänder tacksamma tankar till den som uppfann hårvaxet.

Förhoppningsvis är han tacksam tillbaka - jag har ju en hel del barr att kladda ner.

Kommentarer
Postat av: rokko

Olivolja är ganska effektivt också. Och nyttigt för hårbotten.

2009-01-13 @ 20:21:39
URL: http://blogg.acenrone.se
Postat av: Bruno K Öijer

Hår är förbannat äckligt, liksom livet !

2009-01-14 @ 15:43:17
Postat av: Desmond?

Sitter och tittar på programmet Made in Sweden på tv 4. Och supertönten Desmond Child.



Ursäkta mig nu men:



Vilken jävla ku.sugare !!!



Vem fan tror han att han är. Jag blir totalt jävla vrickad av att glo på sån jävla skit.



2009-01-14 @ 21:44:19
Postat av: Berra

Uppblåst (i dubbel bemärkelse) jänkare med liten balle måste försöka hävda sig vettu.

2009-01-15 @ 10:11:29
Postat av: Fredrik

Du har nog sett mitt barr nyduschat. Jag lider av exakt samma schampooåkomma som du gör.

Hår åt alla håll efter tvättning. It sucks.

2009-01-15 @ 16:24:33
URL: http://www.goodhoneysociety.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0