Berra i Körsbärsdalen

Drog som sagt till Sthlm för att gå på kurs under eftermiddagen och på min promenad mot Östermalm passerade jag Kungsträdgården där de japanska körsbärsträden blommade för fullt. Väldigt vackert:

kungsan

kungsan 2

Smet in på Donken på Hamngatan och hittade en microvågsugn i källaren. Smart tänkte jag, då kan jag värma min matlåda och äta den i solen på Dramatentrappan. Maten var precis lika god som igår (ris och Quornfilé gjord i ugn med senaps/dragon-fraiche, oliver och grädde) och solen/värmen/utsikten gjorde inte det totala intrycket sämre. Hoppas på en fin repris imorrn när jag ska luncha med KJ.

Kommentarer
Postat av: Martin

Helt rätt att utnyttja McDonald's för att värma sin matlåda!

2008-04-25 @ 11:49:04
URL: http://hellvis.blogg.se
Postat av: Juliusadriana

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2010-04-19 @ 15:42:26
URL: http://juliusadriana.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0