Några dagar på jobbet...


Första giget; Gurtenfestival utanför Bern.


Meltfestivalområdet med main stage och logeområdet på världens coolaste
festivalsite - Ferropolis; ett nedlagt järnverk utanför Berlin. På kvällen belystes
alla 10 kranar på området med kulörta blinkande lampor och eld som blev
en sjukt snygg bonusshow till konserterna.


Packning.


Packad? (Nejdå, Dennis har inte börjat dricka.)


Tom Smith i Editors. Jag sprang lite fel när jag skulle till scenen och hamnade
i fotodiket, första parkett med andra ord!


Jag och Lars backstage på Meltfestival. Turnéledar'n (dvs jag) fick gå och
fylla på förrådet av drinkbiljetter några gånger...


...och festen på bussen slutade inte förrän solen gått upp runt kl 6-7.


Det är fan ganska tyskt att limma upp alla maträtter på väggen bakom kassan.


Tiden i bussen fördrevs antingen i sängen eller framför Simpsons, som vi
lyckades bränna från min dator då det inte fanns några filmer ombord.
Det fanns även ett playstation, men inga spel till det heller.


Inge backstage på klubbgiget i Krefeld, surfandes på min burk.


Bilen som hämtade vårt gear på Dourfestivalen hade nog inte klarat en
svensk bilbesiktning - den saknade vindruta, säten och bakdörrarna låstes
med hjälp av ståltråd. I bakgrunden vårt lite mer fashionabla åk.


Man @ workstation.


Dennis och Lars @ Dourfestival i Belgien. Söndagsgig, men ändå helt ok
med folk.

Kommentarer
Postat av: Jenny H

Fan vad coolt!!! Hoppas allt är bra och att vi ses snart då rå!

2008-07-24 @ 10:57:26
Postat av: krokstalasse

Bilden näst längs ner, e det en snaggad adam day 92?

2008-07-25 @ 20:07:21
Postat av: Berra

Jenny: Ja, när ses vi egentligen?



Krok: Nä, det här är A. Damn Day, hans korthårte brorsa.

2008-07-25 @ 20:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0