The Simpsons s19e14

Insåg nyligen att jag har en hel del osedda nya Simpsonsavsnitt i min burk, från senaste säsongen som just nu sänds i USA. Jag har faktiskt saknat Homer lite grann på sistone och efter att inlett kvällen med några drinkar på Taket och Bryggan så knallade jag hem och kikade jag på några avsnitt istället. I ovanstående episod briljerar Homer genom att bl.a. inleda ett förhållande med ett stycke lammkebabkött, fuska sig igenom en paprikadiet och droppa insiktsfulla kommentarer som;

"O´boy! Dinnertime - the perfect break between work and drunk" (På väg in genom dörren efter jobbet)
och
"I now declare you chips and salsa" (Innan han hugger in på sin specialbyggda nachoportffölj)

Alttid kul när en gammal favorit håller stilen!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag såg det där avsnittet för nån vecka sen. Motelscenerna är fantastiska! Jag var tvungen att kolla om efter att jag kollat klart, kul att det finns på Youtube nu.

2008-06-26 @ 11:54:31
URL: http://elinsord.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0