Mitt nya hem

Efter ett massivt och närmast kaosartat uppdrag är jag slutligen utflyttad från Norby. Skönt.
Har samtidigt varit ganska mån om att komma i fas i mitt nya hem, så det har varit bråda dagar för en Berra.
Men nu börjar även lägenhet bli klar och igår började vi (jag och Frida, senare assisterade av Tomas och Lina) dekorera väggarna:

kartan
I köket fick vi upp en wall sticker från Ferm.
Och nej, jag ska inte sätta nålar på de platser jag besökt.

born in the
Har äntligen fått användning av min suveränt coola originalaffisch från 1984!
I bakgrunden är Frida sysselsatt med att ge Tompa en ny frisyr.

Idag väntar museibesök på Biotopia, uppsömnad av de nya gardiner som jag inhandlat på Hemtex för 180:- (ord. pris 1400 - bra pris!) och sätta upp ett sista vitrinskåp på väggen. Sen ska jag slänga mig i soffan, kolla Sportspegeln, äta glass och andas ut. Puh.

Kommentarer
Postat av: Steve McKagan

En sån där wall sticker, sitter den fast där permanent? Eller kan man ta bort den när man flyttar? Den var cool iaf.

2008-03-09 @ 12:18:00
URL: http://stevemckagan.blogspot.com
Postat av: Berra

Den sitter fast permanent, oklart vad som händer när man tar bort den. :-)

2008-03-09 @ 14:18:02
Postat av: krille crack

Ser ju bra ut det där!

När blir det inflyttingsfest?

2008-03-09 @ 17:04:38
URL: http://blogg.acenrone.se
Postat av: Trondlive

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2009-08-03 @ 13:49:57
URL: http://trondlive.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0