Veni, vidi, volvi.

Ytterst osäker på om min egenkomponerade böjning av "Volvo" här ovan är korrekt, men hur som helst:

Klockan halv åtta skruvade jag lister på IKEA-taket med dyngsura handskar.. 
Klockan åtta var jag blöt ända in till långkalsongerna.
Klockan halv nio kastade jag handskarna och gick hem.
Klockan är nu snart halv 10 och jag ligger nyduschad i min säng och hör vinden vina och regnet vräka ner här utanför. 

Jag anser det inte värt att stå på ett tak i stormbyar och hällregn för 95 kr/timmen. Men mest av allt vägrar jag riskera att bli sjuk för 95 kr/timmen, då jag ska ha mina första lektioner på måndag och vill givetvis vara i fin form då. Dessutom händer det en massa roliga grejor imorgon, men stort hemlighetsmakeri råder och jag får berätta mer på söndag. Kan väl kosta på mig en SKÅL! utan att avslöja för mycket.

Kommentarer
Postat av: Martin

Skyll inte på att du ska börja undervisa igen. Var ärlig och säg som det är. Du vill inte riskera att bli sjuk eftersom det sabbar träningsrutinerna. :)

2008-10-31 @ 12:59:21
URL: http://hellvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0