Alla bitar har fallit på plats

Så var äntligen vardagsrumsprojektet i hamn. Idag lämnade DHL ett meddelande på min svarare och sa att det fanns ett paket på 14 kg som väntade på mig. Jag hade glömt bort vad vi beställt och fattade först ingenting utan var tvungen att ringa upp och fråga vem som var avsändaren. Då trillade poletten ner och jag drog till DHL:s lager direkt efter jobbet. På grund av en lätt förkylning har jag (utan större ågren) skippat cykeln denna vecka, vilket ju var ganska praktiskt en dag som denna.

Efter att ha svurit en stund lyckades jag bygga ihop fåtöljen och nu står den alltså på plats framför bokhyllan:



Nästa projekt är att sälja den gamla fåtöljen (tillsammans med sin magasinerade tvilling) dyrt på Blocket, men det får bli helgens huvudvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0