Bad hair days

Jag har ju tidigare beskrivit hur bångstyrigt mitt hår blir efter schampoonering. Och i min jakt på den perfekta surffrillan (inför sommarens äventyr) har jag nu åter stött på patrull: tydligen blir mitt hår allt självlockigare ju äldre jag blir. Det kan man väl leva med tänker ni, men nu är det så att jag får en lock mitt i pannan som alltid krullar till sig och jag ser enligt Frida "ut som Minotaurus". Och det verkar inte hjälpa hur mycket jag än vaxar eller använder mössa för att platta till och raka ut.


Hjälp!

Kommentarer
Postat av: christian

Plattång är det enda som funkar.

Believe me.

2009-04-14 @ 20:34:54
URL: http://enblivandeklassiker.blogg.se/
Postat av: Berra

Mmm, men det har jag ju varken tid, lust eller tålamod till att göra. :D

2009-04-14 @ 20:46:31
URL: http://www.berthagen.se
Postat av: 1980

Välkommen till 2009. Året då killarna rakar kroppen och använder plattång.

2009-04-15 @ 08:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0