Påsklov!

Första riktiga påsklovsdagen gick i solens tecken och har varit väldigt varierad. Dagen inleddes med 6.6 km morgonpromenad (jag har mätt med Eniros nya mätfunktion) innan det var dags för årets första frukost på balkongen:



Det var så himla varmt att vi blev kvar på ballen hela förmiddagen och jag läste ut "På liv och död" (boken om Svullos depression och självmord). Kl. 13 gjordes break för en inbokad hårklippning, men sedan återvände jag hem till balkongen och mer bokläsning. Började läsa "Svensk maffia" som jag köpte billigt på bokrean men tror att den kommer få stryka på foten inom kort då Fogelströms stadserie anländer på posten inom kort...


Grymt läge.

Framåt kvällen körde jag ett intervallträningspass och lite träning i bostadsrättsföreningens gym innan det var dags att försöka färdigställa sista Shotslåten i Carls studio på Starbreeze. Men istället för att vara produktiva blev vi sittande med en krånglande dator och får istället försöka få klart alla delar av låten i repan imorrn. Nu börjar visst Sportnytt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svensk maffia e väl rätt ok, man får lite översikt över den svenska kriminella gängvärlden. Finns även en hemsida tror jag där uppdateringar sker ang gängen.

Skulle annars rekommendera Sonny Bargers bio, den handlar om HA´s födelse i usa mm.



Men allt detta skiter väl du i som har påsklov o dragit te fjells!!?

2009-04-08 @ 16:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0