Påskpyssel

Vi har haft en tom vit vägg hemma sedan vi flyttade in i lägenheten för drygt ett år sedan.
Frida har hela tiden lovat att ta sig an utsmyckningen av den och när vi var i Göteborg passade vi på att köpa tre stora taveldukar till ändåmålet. Målet var att måla på påsklovet och i två dagar har hon nu härjat på vardagsrumsgolvet med pensel, svamp och ett gammalt CSN-kort i högsta hugg. Två av tavlorna är i princip klara och jag ser fram emot att vi kan ha vernissage inom kort.

Ett litet hörn av tavla n:r 1:


Kommentarer
Postat av: Zu-Yon Han

Hej!



Jag arbetar på uppdrag av Cancerfonden och skulle gärna vilja komma i kontakt med dig, angående att Robert Aschberg och Gert Fylking kommer till Uppsala tisdag den 14:e april. Kontakta mig på [email protected] så berättar jag mer.



Mvh,

Zu-Yon Han på uppdrag av Cancerfonden



2009-04-09 @ 15:43:04
URL: http://www.cancerfonden.se/ystadhaparanda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0