Vart tog den vägen, den helgen?

Dom senaste två dagarna har gått alldeles för fort, förmodligen för att jag hela tiden haft något på gång. Gick ut starkt med att försöka frysa ihjäl på en blåsig golfbana i lördags förmiddag, men gav upp efter nio hål och gick hem. Positivt var iaf att axeln höll för golfspel.

Efter lite träning var jag och Frida bjudna till Nina och Snippe där det bjöds på smarrigt käk och planering inför sommarens USA-tripp. Jag passade på att bryta mitt återfunna hälsotänk och blandade friskt med mat, godis, vin och öl. Svullandet fortsatte sedan under söndagen med ännu mer godis och pizza. Ska bli skönt att dra och ut springa lite imorrn efter jobbet, jag mår fan mycket bättre när jag har tid (och ork) att röra på mig...

För idag hade jag varken tid eller ork. Vi hade bestämt träff vid studion kl. 11 för att spela in för-produktion till Shots-plattan. Det tog en stund att komma igång, men när vi till slut fick upp ångan så satte vi alla 10 låtar på tape. Nu blir det till att lyssna och anteckna synpunkter inför att den "riktiga" inspelningen börjar i slutet av maj.

När jag kom hem halv sju nåddes jag av beskedet att diskmaskinen havererat. Helvete! Huset bästa manick får bara inte ge upp sådär och jag försökte genast laga. Men efter en timmes felsökning (där jag bla konstaterade att den fick vatten och kunde lämna ifrån samma vatten) gav jag upp och imorgon är det jag som ringer till Electrolux och begär service eller reklamation.

Men först måste jag sova, blev alldeles för lite av den varan föregående natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0