Comeback

Sådär, nu är jag tillbaka på banan igen. Har varit fullt upp de senaste veckorna, med Höga kusten, västkusten, en snabbis i Göteborg, ett fantastiskt bröllop i Hultsfred och kick-off på nya jobbet i Lövånger nu senast. Alla ovanstående händelser är säkert värda ett inlägg i sig, men jag nöjer mig med att titta framåt och konstatera att imorgon är första "riktiga" dagen på jobbet. En vecka kvar tills eleverna kommer, och en himla massa att ta tag i...

Ikväll blir det friidrotts-VM på teven och om jag tolka lukterna från köket korrekt så får jag snart sätta tänderna i en smarrig pastagratäng...

Kommentarer
Postat av: Anonym

I Will never come back!

2009-08-17 @ 08:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0