Axel mår bättre

Jag har tidigare gnällt över en trasig axel här i bloggen och nu har det gått lite mer än två månader sedan jag besökte Idrottskadecentrum. Och jag kan med glädje berätta att naprapaten Teddy verkligen satte huvudet spiken när han diagnostiserade mig, för efter en hel del rygg/skuldraövningar är jag nu tillbaka i matchen och kan börja träna axeln normalt utan smärta. Supraspinatus kommer inte längre i kläm i axelleden och träningen har både gett mig starkare axlar och bättre hållning. Tjoho!

Nu ska jag och Frida gå på "Män som hatar kvinnor" med Inger och pappa och sedan vankas visst mat på Domtrappkällaren. Mmm...

Kommentarer
Postat av: Spov

Åh, lyllo med Domkraftkällaren! Sedan får ni komma hit!

2009-02-28 @ 17:33:17
Postat av: Berra

Vi kom! Och vi tackar så mycket för vin och trevligt sällskap! /Grisfar

2009-03-01 @ 02:51:58
Postat av: Snippe

Fan va koolt! Va hos Teddy i onsdags och fixade min axel. Idrottsskadecentrum har räddat mitt liv många gånger.

2009-03-07 @ 00:14:40
URL: http://www.snippe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0