Check out my new car!



I denna skapelse for vi till Vegas häromdan. Har aldrig kört maken till finare kärra och nu väntar jag bara på att Frida ska bli klar med studierna så att hon kan köpa mig en egen skönhet (hon har faktiskt lovat detta i ett svagt ögonblick). Apropå Frida så har hon, Snippe och Nina nu anlänt och vi har tillsammans dragit iväg mot San Francisco - denna gång i ett helt klart mindre uppseendeväckande fordon; en gubbig Cheva Impala.

Jag tackar mina fina grabbar i Shots and motion för 10 härliga dagar och hoppas att ni nu har det bra hemma på era arbeten - det är ju trots allt måndag morgon för er nu. Själv avnjuter jag en BudLight i sängen och väntar på att Tonight show ska börja. Nä, seriöst - fan va kul vi har haft, jag längtar redan tills nästa inspelning...

Kommentarer
Postat av: Frida

härliga tider. jag blir lite avundsjuk. bara lite.

2009-06-22 @ 20:20:14
URL: http://froys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0