Repmånad

Kommer pratiskt taget att bo i replokalen under april månad. Carl Albinz repar in nya och gamla hits till champagnegaloppen på Valborg (igår testade vi bl.a. Just dance, Fascination, Walking on sunshine och (Gotta get some action) Now!) samtidigt som Shots and motion gör sista justeringarna på plattan vi ska börja spela in i maj.

Jag är egentligen lite för otålig för att repa så här mycket och kan förmodligen ge skenet av att se rätt uttråkad ut (vilket jag givetvis för höra då och då) - men det är klart jag tycker det är kul ändå! Den som väntar på nåt gott liksom...

Kommentarer
Postat av: frida

vet inte om jag sagt det förut, men jag diggar verkligen sångarens röst. grymt skön. (vet inte om det är samma snubbe men nu syftade jag i vilket fall på shots and motion)

2009-03-31 @ 14:22:07
URL: http://froys.blogg.se/
Postat av: Berra

Det är samma man och Martin är hans namn.

2009-03-31 @ 15:06:43
URL: http://www.berthagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0