Komma till Skott

McAttack har tagit sitt smeknamn på största möjliga allvar och flytt utomlands för att fortsätta skrivandet på sin avhandling. Jag och Tomas har bestämt oss för att åka dit och störa honom lite. Det är i Edinburgh det händer och sista helgen i maj drar vi västerut för en liten snabbvisit.



Det kommer bli en billig resa; dels för att flygbiljetterna nästan inte kostade någonting och dels för att både Tommy och jag är innehavare av sådana här:



Min första all inclusive-resa, inte illa. Vi ses McAttack och försök inte snåla ur nu! :D

Kommentarer
Postat av: EdinburghLasse

Hahaha, det blir whiskey och haggis för hela slanten. Du får skippa kaninköret tills dess för annars blir det en billig helg för mig. Ser fram emot besök.

2009-05-06 @ 23:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0