Matätartävling

När jag zappade lite häromdan fastnade jag framför världscupen (eller vi kan nog faktiskt döpa om den till amerikacupen) i matätning och såg hur fullvuxna män tävlade i vem som kunde äta flest donuts. Fascinerande.

Ikväll är det min tur att tävla. Lars (Fridas bror) och jag ska tävla vem som klarar av att äta en hel pizza på Comedia. "Lätt som en plätt" tänker ni, men faktum är att både jag och McAttack har tidigare (med samma inställning) lidit svidande nederlag på restaurangen; man går helt enkelt in i väggen efter två tredejdelar av monstrositeten. Men den här gången har jag förberett mig väl och tänker inte vika ner mig i första taget. Må bästa man vinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0