Shots and motion goes acoustic in Hollywood!

Shots and motion har aldrig spelat live, men snart är det premiärdags. Jag lyckades nämligen boka in oss på klassiska The Cat Club uppe på Sunset i West Hollywood och den 15 juni gör vi ett akustiskt gig där. Kommer bli skitkul, oavsett om det kommer någon publik eller ej!

Senast jag var på Cat Club, sommaren 2005, lirade dom avdankade hårdrocksfarbröderna i allstarbandet Starfuckers (med min barndomsidol Dizzy Reed i spetsen). Bandet spelar fortfarande varje torsdag och lördag, så jag hoppas att åter få stifta bekantskap med dem:




Dizzy har verkligen anamat heroin chic looken på äldre dar...

Kommentarer
Postat av: Vart fan sitter gilla knappen?

2009-05-29 @ 15:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0