The Bömb

Jag och Tommy har dragit till Skottland och Mackans nya hemvist Edinburgh. McAttack bad mig plocka med mig lite vetenskapsutrustning (han är här på forskarutbyte). Prylarna såg en aning suspekta ut och jag gruvade mig faktiskt lite inför vad som skulle hända när flygplatspersonalen när dom hittade denna i mitt handbagage och hur jag skulle lyckas förklara vad fan det var för något:





Men det visade sig vara helt lugnt (inte en jävel kollade i min väska). Så vi kom fram ordentligt och begav oss genast ut på puben för att fira.



Nu är vi på't igen och det har precis avnjutit pannkakor och bagels med ginger jam till frukost. Hög tid att bege sig ut på stan för att kolla slott, vulkaner och affärer, på återseende!

Kommentarer
Postat av: Frida

Affärer? Pringla till von Fridel tack!

2009-05-30 @ 11:03:33
URL: http://vad-frida-sa.bloggagratis.se
Postat av: Berra

Du kan få en kilt!

2009-05-30 @ 17:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0