Dag 2

Hmm, gårdagens uppsatta viktmål var i princip uppnått redan i morse (vägde in på 85,2 kg och hade således en himla massa skit i tarmarna igår).  Jag tror att jag skiter i att sätta någon nedre gräns - det är bara att köra  på så hårt som möjligt helt enkelt. Har väl inte varit en särskilt nyttig dag egentligen, men jag har iaf hunnit röra på mig en hel del (lågintensiv träning = bra kod).

Dagens vikt alltså: 85,2 kg
  • En timmes promenad med stavar
  • Frukost: Fullkornsgröt, smörgåsar och en kopp the
  • Lunch: Sallad på Unico med bl.a. pasta, champinjoner, feta och rullader
  • Middag: Vegetarisk pasta med grädd/rödvinssås på Konsertbaren, havtornsparfait till efterrätt (jobber bjöd)
  • 1 timmes löpning i trevligt sällskap och 50 crunches på boll
  • Kvällsmål: Vaniljyogurt med specialflingor och russin

Annars har dagens stora händelse varit det här, men jag orkar inte skriva något nu utan hänvisar till det som Frida redan skrivit. ::

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0