Dag 5

Har kört hårt även idag men det körde ihop sig när jag smällde i mig en låda popcorn alldeles för snabbt och fick ont i magen. Frosseri är en dödssynd har jag hört, men det får det fan vara värt, förjag har varit himla duktig hela veckan. Imorgon väntar ännu mer träning och nyttigheter - ska bland annat försöka spela skivor på Bullitt utan att dricka en droppe öl, mission impossible? Vi får väl se...

Dagens vikt: 85,2
  • En timmes promenad (utan stavar!) innan frukost
  • Frukost: Gröt, två smörgåsar, ett litet glas juice och en proteinshake
  • En två timmars golfrunda
  • Lunch: Tomatsoppan från igår med en smarrig smörgås
  • Mellanmål: Vaniljyogurt med specialflingor, sylt och russin
  • En timmes gympass (15 min cardio, biceps och rygg) och en proteinshake
  • Middag: Nina och Snippe bjöd på god och nyttig lasagne, sallad, vin och fruktsallad
  • Kvällsmål: En mellanpopcorn och några bitar godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0