Fjäll de luxe

Just nu ser jag inga andra än ekonomiska anledningar till att aldrig mer åka utför hemma i Svedala. ;-) Jag må vara förblindad av nyhetens behag - men detta är bara så himla mycket bättre. Att det dessutom gick typ snabbare att ta sig hit än vad det tar att ta sig till Åre gör inte saken sämre.

-5, strålande sol och 1.70 snö på toppen, ain't life grand? Notera dessutom att vi bara är cirka 20 mil från Medelhavet och om solen fortsätter skina så kommer jag vara mörkbrun när jag återvänder hem på lördag.

Just nu ligger jag i dubbelsäng, broderligt delad med Johan och lyssnar på när han och Mackan snarkar ikapp. Det är två slagna hjältar vid min sida och jag kan konstatera att min "försäsongsträning" tyvärr gett FÖR goda resultat - jag är inte ett dugg trött. Så i väntan på John Blund tänkte jag kolla film och fantisera om att morgondagen bjuder på lika strålande väder som idag (om det nu behövs på ett ställe som har 300 soldagar om året):

fönster
A room with a view. Om man tittar bakom den nedlagda fabriken/bangården det vill säga.

lift
Till topps!

åk2
Johan cruisar ner på Balme

view
Mackattack letar nya lines...

åk1
...och hittar puder.

öl
Vi har infört en mellanölsregel - mellan ölen åker vi utför. :-)

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, vilken bra regel! Är det mellanöl som gäller också då eller?

2008-02-17 @ 22:28:46
URL: http://vad-frida-sa.bloggagratis.se
Postat av: nature boy

Ska införa den regeln ja me till nästa snö semester, el kanske en öl mellan doppen?.. im off!.. må väl.

2008-02-18 @ 10:12:26
Postat av: Jenny

Nej, inte alls avundsjuk....hälsa!!

2008-02-18 @ 11:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0