Berra goes to EM - Mission accomplished!

Jag fick iPoden såld idag och bokade alldeles nyss in mig på en flight till München nästa måndag. Tjoho! Därifrån tar jag mig med tåg till Innsbruck och hookar upp med Max, Robban och Bettan för att heja fram blågult mot ryssarna på onsdagen. Har dock ingen biljett till matchen, men känner att det får gå som det går - kommer jag över en biljett där nere så slår jag nog till, annars nöjer jag mig med att bara delta i festen. Får typ fortfarande gåshud när jag tänker på hur kul det var på VM 2006 och hoppas givetvis på en lika rolig resa denna gången!

image76
Har publicerat denna bild förut, men jag tycker den är ganska talande
om hur kul jag hade när jag stod mitt i en fontän i centrala Dortmund
omgiven av flera tusen blågula fans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0