Snart lov på hjul

Trots att det var sportlov alldeles nyss är det dags för påsklov på fredag. Mycket trevligt.
Annars går det bra på jobbet och jag trivs mycket bra. Blev inte heller sämre att jag bakvägen fått reda på att både kollegor och chefer är mycket nöjda med mitt jobb. Fast det är ju inte för deras skull jag vill göra en god insats, men jag tror att jag lyckats göra ett gott intryck även på mina riktiga arbetsgivare (eleverna) och jag lär mig ju dessutom nya saker och blir förhoppningsvis en bättre lärare för varje arbetsdag som går...

Har även fått stor hjälp av en mina fordonsklasser som renoverat/mekat i ordning Torkels röda SAAB åt mig (Torkel har en bil men inget körkort och jag får köra bilen tills han får lappen nån gång om tio år, höhö). Igår anlände den sista delen - ett nytt handtag till förardörren och i eftermiddag hoppas jag kunna rulla bilen mot bilbesiktningen.

Kommentarer
Postat av: Frida

Yes! Och sen får JAG körkort och tar över bilen! :D

2008-03-19 @ 08:43:23
URL: http://vad-frida-sa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0