Fyra saker:

Det kändes lite främmande att ha legat på stranden och solat/badat i helgen när man drog på sig mössa/halsduk på väg till jobbet i måndags. Usch.

Fastän jag dels redan var säker på egen hand och att jag dessutom läst i tidningen att det var klart så jag fick sjuka rysningar när Lagerbäck presenterade nummer 17 på presskonferensen igår. Henke är en hjälte och det är klart att han kommer scora i EM - sitt sjätte stora mästerskap - wow!

Har precis fyllt min nya leksak, en iPod touch, med musik och film. Tänkte provköra den på en eventuella tågresa i eftermiddag, återkommer med rapport. Den är dock bland det coolaste jag någonsin hållt i - wifi-funktionen är killer!

Jag sprang tre varv i spåret på retfulla 20,01 igår. Nästa mål blir dock tre varv under 19,30. Kommer bli tufft men jag fixar det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur långt är ett varv?

2008-05-14 @ 13:59:07
Postat av: Berra

1,8 km.

2008-05-14 @ 20:00:23
URL: http://www.berthagen.se
Postat av: Haakonjennie

Interesting site. Worth the visit!

2009-09-01 @ 11:26:11
URL: http://haakonjennie.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0