Do you know where you are!?

Vid en av Uppsalas norra infarter, inte särskilt långt ifrån mitt hem, såg det ut så här imorse:



Om det inte skulle kosta onödiga skattepengar skulle jag tycka det var ganska kul, men eftersom detta är precis samma sak som klotter (vilket jag avskyr) får jag väl kosta på mig ett "Skärp er!". Man börjar visst bli gubbe.

Appropå Helvetet. Kollar just på Aktuellt, där det handlar om de trögtänkta bakåtsträvarna till kristdemokrater och prällar som vägrar att viga homosexuella. Kom igen för fan. Skärp er.

Jag är nog inte är gubbe än i alla fall.

Kommentarer
Postat av: KJ

Ha ha ha! rätt kul. Och en bra rubrik. Tänkte också skärpa till mig och säga att det är kul att du bloggar. Keep it up and blogg it magistern! Hörs.

2008-11-11 @ 15:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0