Rockbjörnen

Jag och Frida spenderade kvällen i huvudstaden. Vi käkade middag på Primo med Kalle & Frida och gick sedan till Cirkus och Rockbjörnengalan. Kvällens bästa framträdanden stod Lykke Li och Erik Hassel för. Lykke Li slog så hårt på sin tamburin så jag ett tag trodde att hon skulle göra sig illa = kul att se. Erik Hassel är visst nån up & coming-snubbe som tillsammans med en gitarrkollega spelade ett roligt potpurri av hits från 2008. Lisa Miskovskys tappning av sin gamla hit Lady Stardust var också ganska fin, men inte särskilt nyskapande. Kvällens sämsta borde va "Kicken" (trummis i The Poodles) som skulle agera sidekick (höhö) till Per Sinding-Larsen, men som spelade otajt, trist och tappade trumpinnar i helt fel ögonblick. Pinsamt.

Och så har jag fortfarande inte förstått mig på Markus Krunegård. Och inte Idolprodukterna Amanda Jenssen och Ola heller för den delen.

Kommentarer
Postat av: celina

Okej, jag erkänner. jag har inte varit inne och läst här på ett bra tag, men nu måste jag ju bara reagera. Vaddå inte förstått Markus liksom? Årets LÄTT bästa skiva.

2009-02-02 @ 22:46:13
URL: http://celina.blogg.se/
Postat av: Berra

Can't hear you. :-)

2009-02-03 @ 10:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0