Lördag x2

Hade en fulltecknad dag igår:
  • Dagen började dock lite väl tidigt (06.58), men det var faktiskt skönt att ta det lite lugnt hemma i soffan under förmiddagen. Jobbade även med en Shots-låt som jag hoppas kunna presentera på vår MySpace inom kort.
  • Tränade på Stallet med Frida och Large innan lunch.
  • Åt upp resterna från fredagens bakade potatisar med quornfilé och sallad.
  • Drog ner till Alexander och mötte upp med bl.a. mamma och klanen Remius för lite pre-game innan Sirius - Edsbyn.
  • Var på Studenternas tillsammans med drygt 9000 andra och såg Sirius få oförtjänt mycket pisk mot Edsbyn. Hade blåsvart satt dom tre lägena dom hade i början hade matchen vunnits. Nu slutade den 1-7.
  • Frida följde med hem till mamma och åt middag med utvalda delar av bandypubliken. Mycket gott.
  • Cyklade ner på stan och hann med att se de sista sex låtarna av José González konsert på UKK. Han kan han.
  • Jag och Frida drog efteråt till lösgodishyllan på Luthagens livs, men väl där kom vi på andra tankar och avslutade istället kvällen tillsammans med bl.a Igeln och Snippe på Katalin.
Passade även på att hämta hem min kamera som jag förlagt hemma hos mamma och bjuder på två bilder från förra lördagens festligheter i Danmarks bygdegård då vi firade att tre av mina kompisar blivit gubbar:





Men nu är det som bekant söndag och jag ska precis dra iväg på ett efterlängtat heldagsrep med Shots. Olé!

Kommentarer
Postat av: Burger King

Sköna lökringar snubben bakom Johan hade...

( Markus kanske?)



2009-03-15 @ 17:18:45
Postat av: Frida

Ja, Mackan var (precis som undertecknad, fast jag hade mer kamouflerande klädsel) faktiskt en enda stor lök vid kvällens slut!

2009-03-15 @ 17:22:21
URL: http://vad-frida-sa.bloggagratis.se
Postat av: Berra

Vi kan väl även notera att mannen med ryggen mot kameran (typ Starre) även han drabbats av svettningar. Och så är visst min gylf öppen på den övre bilden.

2009-03-15 @ 19:12:00
Postat av: Frida

Din gylf är ju alltid öppen.

2009-03-15 @ 19:48:56
URL: http://vad-frida-sa.bloggagratis.se
Postat av: Burger King

Så är det när man har stor rakarooon. Jag har samma problem!

2009-03-15 @ 20:40:56
Postat av: murk

lite dålig synk på dansnumret där, men fint att de försöker i alla fall!

2009-03-17 @ 14:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0