God natt Uppsala, vi ses kanske i juli

Var just ute en sväng och gjorde bl.a. ett litet gästspel på Danielas (min frisör och tillika Martins flickvän) 25-årskalas, men var tvungen att dra vidare ner på stan illa kvickt pga kattallergin som jag trodde hade växt bort. Tji fick jag. Attji till och med.

Det var dock inte bara jag som var allergisk, så jag fick sällskap av det blivande brudparet Ron & Sandra och fick höra lite om deras planer inför bröllopet i september - och det verkar som om den beryktade showorkestern Carl Albinz kommer stå för underhållning. Kul!

Efter en liten stund på Bullitt, dit jag mest gick för att casha in lite dj-lön, så begav jag mig så hemåt igen. Då slog det mig att jag inte kommer röra mig i Uppsalas nattliv förrän tidigast i mitten av juli. Jo, för att nästa helg är det Edinburgh som ska gäller och helgen efter det blir det Stockholm och Bruce för hela slanten. Och sen är det visst LA och USA i en månad. Stackars mig, hur ska jag klara mig utan Uppsalas pulserande uteliv så länge...

Appropå ironi, så fastnade jag tidigare ikväll framför Schyfferts direktsända talkshow om The 90s och tyckte att den faktiskt hade sina poänger. Har aldrig riktigt fastnat för Schyffert (men han har ju liksom alltid funnits där) och det var ganska kul att själv höra honom berätta om hur han egentligen aldrig varit bra på något utan förlitat sig på hjälp från andra. Och det har ju tydligen funkat ganska bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0