Imorgon: Fredag

Åh, efter att ha jobbat ordentligt för gången på 10 veckor (eller kanske för första gången i hela mitt liv) är jag ganska trött. Att gå upp kl 5.55 är verkligen inte min grej och när det även betyder att jag måste gå och lägga mig före 23.00, för att orka med morgondagen, så förstår ni kanske att jag inte är riktigt nöjd. Imorgon är det fredag och jag tänkte fira det med att äta pizza till lunch - är ju så himla fattig att jag ätit matlåda hela vecken medans de andra på firman käkat ute. För första gången på länge längtar jag riktigt efter att få gå på helg och suktar redan efter några kalla när ledigheten kommer...

Kanske dags blogga om nåt positivt snart, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0