En riktigt god jul x4

Har just inmundigat min tredje julmåltid för dagen och halvligger nu som en klubbad säl i soffan hemma hos mamma. Det kostar på att fira jul på tre ställen ska jag säga er. Men nu väntar julklapparna och jag förvånas över att tomten verkar vara lika generös varje år, när ska jag bli för gammal för sånt här egentligen? Lite senare ikväll väntar den sista jultraditionen; öl på Palermo tillsammans med ett gäng gamla vänner (och ställets stammisar). Tror det är typ sjunde året i rad vi träffas där nere och trots ivriga protester från folk runt omkring mig så hoppas jag att vi ses där nere ikväll. Gutår! Jag önskar er alla en riktigt god jul och god fortsättning!

Kommentarer
Postat av: Anonym

God Jul !



http://jessicathatsme.blogg.se/category/design-info.html

2008-12-24 @ 20:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0