Ping pong

Har fixat nyckel till bostadsrättsföreningens bastu, gym och solarium (vem fan använder ett sånt nu för tiden?) och idag passade jag och Apan på att testa pingisbordet. Kidsen i plugget spelar ju pingis mest hela dagarna och jag har allt känt hur det ryckt lite i vänsterarmen (ja, jag är vänsterhänt) när jag knallat förbi.

Även fast det var fler år sedan sist tycker jag att det gick ganska bra -  trots att jag fick spö i fyra raka när vi lirade match. Det blir till att öva. Fast den blivande gympaläraren har ju tjuvtränat en hel del och visade övningar som "kuvertet" etc. Den kan jag nu. Kom förbi nån dag så kan jag visa er!

Nu ska jag över till McAttack som bjuder på älgstek, rödtjut och samkväm. Hoppas dock på att kocken även skjutit en quorn-älg till undertecknad. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0