Poor Rudie

Har precis färdigställt "backtracks" till skolpersonalens julspel för eleverna på fredag. Jag kommer föga förvånande spela hårdrocksgitarrist och mitt paradnummer blir "Rudolph the red nosed reindeer" i härlig boogie-woogietappning med ylande bluesgitarrer. Ska även försöka mig på Nat King Coles jazziga "The Christmas Song" - helt klart svårare än föregående och med en massa ackord som jag aldrig hört talas om. Typ så svår att jag borde gå och öva lite mer pronto.

Men först ska vi titta på förra veckans näst sista avsnitt av Californication. Den som väntar på nåt gott...

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Då har jag lärt mig ett nytt ord " Backtracks "



Jag som inte är i branschen hajar inte sånt.



Men...



Här kommer ett dagens ord från mig.



Clean= Sexual expression for giving a blowjob. (Jamaican Slang)



Berra will you give me Clean? Eller nåt sånt.



Ett ord från din vardag ett ord från min...



:-)









2008-12-17 @ 09:15:22
Postat av: Berra

Tack Stoffe! Ska vi göra samma sak imorn; jag lär dig musikerord och du lär mig slang för sexuella tjänster. Ok?

2008-12-17 @ 21:01:25
URL: http://www.berthagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0