Comeback?

För 13 år sedan satte jag och Matte Rask upp lappar på Skivbörsen och Verkstan där vi sökte en trummis. Vi fick EN sökande, men han var den bäste trummis vi nånsin skådat. Mattes garage blev vår replokal och under sträng influens av den norrländska hardcorescenen födde vi Shellfire. Folk kom och gick, och efter några år var det bara jag kvar av originalmedlemmarna och till slut gick bandet upp i rök.

I snart fem år har jag tjatat på Matte att han borde ringa denna trummis och att vi borde göra ett återföreningsgig på Genomfarten, där vi i princip var husband under mitten av 90-talet. Det har mest varit som en kul grej enda tills idag då Mathias ringde och sa att han gjort det. Haha!

Nästa söndag planerar herrarna Månsson, Rask och Berthagen att återförenas efter 12 år. Det ska bli mycket spännande att se vad som händer - om det händer.

Kommentarer
Postat av: nature boy

-"play paranoid"

2008-02-14 @ 09:38:23
Postat av: Elin

Vad roligt! Det måste jag tipsa Micke om, han vill säkert se er igen! Är det nästa söndag alltså?

2008-02-19 @ 19:15:19
URL: http://elinsord.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0