Äntligen examen!



Det började i augusti 2001 och idag, sju år senare, är jag helt klar med min examen. Tjoho!
Inte för att jag kanske hade planerat att bli lärare då jag började läsa medie- och kommunikationsvetenskap i Karlstad, men det ena ledde till det andra och - ja, ni förstår. Och eftersom jag redan arbetat i tre terminer så vet jag att jag gjorde ett bra val. Särskilt nu på sommaren. :-)

Nu återstår "bara" att hitta ett nytt jobb till i höst, annars är ju mitt fina diplom helt värdelöst. Men istället för att vara hemma och söka arbeten har jag beslutat att dra till Medelhavskusten och inte komma hem förrän dagen innan eleverna börjar sin termin. Därmed missar jag allt vad planering/upptakt och så vidare heter ifall en eventuell tjänst skulle dyka upp. Men det får det vara värt - eftersom jag tydligen gör nästan vad som helst för att göra sommaren så lång och innehållsrik som möjligt. Och jag tror faktiskt att det kommer lösa sig med jobb ändå. Det brukar det ju alltid göra, hehe.

Om jag springer på en dator där nere, kanske jag skriver en rad, annars hörs vi om några veckor. Later alligator!

Kommentarer
Postat av: krok

du ska fan få bli min sommarkonsult nästa år, du vet hur man gör..

2008-08-01 @ 09:45:10
Postat av: nature boy

grattis!

Medelhavet?.. kan jag ha inspirerat månne?

2008-08-02 @ 13:48:58
Postat av: Elin

Grattis! Examen... den dagen!

2008-08-17 @ 18:29:15
URL: http://elinsord.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0