No work make Berra something something...

Go crazy?
Don't mind if I do!

Jag är helt klart understimulerad för tillfället.
Så här har min dag hittills sett ut:

07.00 - Väckning, snooze
07.11 - Uppstigning
07.20 - 5 km löpning
08.00 - Frukost
08.20 - Promenad till jobbet
09.00 - Ankommer skolan och konstaterar att jag inte har något att göra där.
09.05 - Börjar spela Betapet
09.55 - Efter att ha torskat två matcher inser jag att jag borde göra nåt vettigare.
10.00 - Går och tränar. Kör en halvtimme crosstrainer, lite lätt axelrehab och mage.
11.20 - Återvänder till arbetsrummet för att konstatera att jag fortfarande inte har nåt att göra.
11.22 - Promenerar hem
12.00 - Lunch

Mycket motion har det blivit som synes, och det är väl bra att man kan utnyttja tiden till någonting iallafall. Hade egentligen tänkt tvätta nu på eftermiddagen, men det var nån som hade nallat tvättiden så jag slänger mig väl i soffan och läser lite i väntan på att nästa tvättid börjar. Gäsp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0