"Det som göms i snö, kommer upp i tö"

P.g.a. av flyttning har bloggandet legat nere, men jag räknar med att vara tillbaka i matchen nästa vecka då jag får eget internet (och slipper nedanstående problem). Själva inflyttandet gick hur smidigt som helst, men utflyttandet.... Uuuh. Ett tag kändes det som om husets förråd av SKRÄP var outtömliga, men med hjälp av Blocket och lastbil lyckades vi till sist få reson på det hela. Åtskilliga kubikmeter prylar har förpassats till de sälla jaktmarkerna och min rygg var på väg gå samma öde till mötes.

Nu är det nästan över och imorgon är det Kent i Gävle. Då ska jag fira med champagne.

Kommentarer
Postat av: Frida

Så skönt att allt är över nu! DUKTE! :)

2008-03-06 @ 10:35:34
URL: http://vad-frida-sa.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Kent suger min.. kan du inte skriva ett inlägg om ditt jobb o vad du tkr om det? Börja bli lite intressant..

2008-03-08 @ 16:25:17
Postat av: Berra

Frida: Jotack... :-)

Josefine: Jag tycker bra om mitt jobb, men jag försöker att skriva om andra saker här. Även lärare har fritid vettu. :-)

2008-03-09 @ 11:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0