DJ Happy Hour!

Jag fick se Uppsalas uteliv ur ett helt annat perspektiv än jag räknat med igår kväll. Precis när jag slagit mig ner i soffan hos Guffa för att dricka lite öl ringde Petro och blixtinkallade mig som DJ på Bullitt. På grund av min ekonomiska situation var det bara att sätta sig på jonnen och hojja downtown. Väl på plats blev jag uppgraderad till ölutskänkare och det serverades bärs både till höger och vänster (ty det var lapp på luckan på Bullen igår) samtidigt som jag spelade skivor som aldrig förr. Givetvis uppmärksammades även St Patrick's day och det blev en hel del musik från det tuffa Boston.

bul1 bul2

Kommentarer
Postat av: celina

Ha. Jag tyckte minsann att du gjorde ett bra jobb bakom båset. Många fina bitar kan jag lite dimmigt komma ihåg att jag hörde när jag tänker efter noga.

2008-03-20 @ 14:28:45
URL: http://celina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0