Fotboll vs. Musik vs. Jobb

Fan, det händer lite väl mycket roliga grejor i början av juni. Foo Fighters spelar i Stockholm, Jimmy Eat World kommer till Hultsfred och Sverige spelar EM. Själv jobbar man...

Måste besöka någon av ovanstående musiktillställningar och just nu ligger nog Hultsfred bäst till, beroende på vilken speldag JEW väljer - konserten i februari gav sjuk mersmak och jag måste få se dem spela "Futures" nångång. I always believe(d) in Futures!

Fotbolls-EM ja, det fortsätter ju trots allt även när sommarlovet startat. Jag fick minst sagt betalt för gammal ost när Max fick tag på biljetter till både Swe - Ryssland och Swe - Spanien, men inte styrde upp några plåtar till mig. :-(
Jag ser det som en ren hämnd från 2006 då jag lyckades styra upp biljetter till Swe - Trinidad, men glömde bort att Max skulle följa med. Haha. Jag kan hursomhelst nöja mig med att följa med ned till Österrike bara för att få njuta av omgivningarna och stämningen. Planen är att åka lite sommarskidåkning på Kaprun också, inte helt fel!

fussball

Kommentarer
Postat av: Frida

Gyle.

2008-03-12 @ 23:30:38
URL: http://vad-frida-sa.bloggagratis.se
Postat av: Martin

Det är inte helt lätt att vara både sport- och musikintresserad. Åtminstone inte vartannat år...

Själv så struntar jag nog i både WTAI och Hultsfred till förmån för löptävlingen "Karlstad stadslopp". Vad har hänt med mig?

2008-03-13 @ 08:10:00
URL: http://hellvis.blogg.se
Postat av: nature boy

" Renagades of funk".. De e lösningen på dina problem.

2008-03-13 @ 20:45:41
Postat av: nature boy

stava kan jag inte heller.

2008-03-14 @ 18:09:40
Postat av: murk

du ser härligt vit makt ut i pilotbrillor o kommandokeps iallafall!

2008-03-16 @ 15:26:07
Postat av: Maxfride

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2009-05-22 @ 08:25:19
URL: http://maxfride.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0