Kurt

Sitter vid mitt nygamla köksbord (gammalt bord, ny position) och pustar ut efter en sjukt slitig helg. Men nu är det klart - jag har flyttat! Har iofs lite småprylar kvar uppe i Norby, men det är morgondagens problem. Har dock även lyckats kränga en del grejer, kolla t.ex. "Billiga möbler - sängar, hyllor" och hjälp mig betala lunchen imorrn - kom just på att jag glömt göra matlåda!

Tjuvsurfar på nån grannes nätverk, "Kurt" heter det. Det går ungefär lika fort som man tänker att det borde göra (om man gör ett lsnabbt överslag på Kurt-namnbärarna - knappast några unga hetsiga datanördar va?). Så imorgon är det jag som ringer ComHem och styr upp ett eget Wifi, hoppas att dom kan leverera 24 mbit - det har jag aldrig haft förut. Vroooooom. På tal om datanördar alltså.

Kommentarer
Postat av: Miljöpolisen

När vi talar om trollen så verkar det finnas en Kurt som skulle behövas tas hårt i örat.

http://prankmonkey.blogg.se/1204019858_krig.html

Ett grymt sätt att kommunicera på förresten, tycker jag du ska börja med på Prästis. Gör dig populär direkt och fråga varför det står barnvagnar kors och tvärs.

2008-03-03 @ 09:17:47
Postat av: Geiridunn

Wonderful site. Please continue this great public service.

2008-10-08 @ 10:39:32
URL: http://geiridunn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0