Aldrig mer www.just-eat.se

Jo jo, jag fick allt smaka på trombonen på en gång.
Väntade i två timmar innan jag ringde (lagom irriterad p.g.a. hunger) och frågade vart våra tagit vägen:

Jag: Hej, jag beställde och betalade för två pizzor för snart 2 timmar sedan...
Pizzaköket: Vi har inte fått någon beställning.

Någon som är förvånad?
Hursomhelst, jag svalde min ilska och beställde snällt två nya pizzor (fastän jag kanske istället borde ha löpt till pizzerian jag bor granne med) som blev lovad leverans inom en halvtimme. När pizzabudet väl kom ville han ha betalt - men eftersom jag redan betalt till just-eat.se fick han inga pengar. Han sa att han skulle prata med sin chef och höra av sig, haha. Nu är det jag som skriver ett jätteargt brev till skitsiten www.just-eat.se och kräver alla mina pengar tillbaks. To be continued...

Som plåster på såren har jag bunkrat med chips, läsk, godis och glass. Lägg därtill blåbärssconsen Frida bakade till frukosten, pizzan och nachotallriken jag åt till lunch så har jag fyllt veckans kaloriintag med råge. Imorgon är jag tillbaka i spåret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0