Äntligen!

Efter flera månaders sökande på både illegala fildelarsajter och iTunes-store hittade jag igår de Fray-skivor jag letat efter. Och jag hittade inte bara "Bootleg #1 & #2" utan även bandets hela samlade katalog. Nu är det bara att hoppas på att versionerna av låtarna är lika bra som jag önskade...

Annars då? Jo, jag har gått runt och känt som om det varit söndag sedan i torsdags, vilket inte känts särskilt tillfredställande (läs ångest). Känslan satt i ända tills igår, då det verkligen var söndag, då det helt plötsligt kändes som att det var lördag. Hur kommer det sig? Det kan ha å göra med att Frida först hade trevligt födelsedagsfika och framåt kvällningen kom Mackan, Torkel, Tommy och Lina över på lite grillning. Det är himla trevligt att utnyttja söndagar till något annat än bara ha ångest över att helgen är slut.

grillkök

Nu ska jag äta lunch i solen på balkongen och sedan återvända till jobbet.

PS. Stort grattis på födelsedagen till min Frida! Jag älskar dig! DS.

Kommentarer
Postat av: Obildad Steve

Vad heter snubben på väggen?

2008-05-05 @ 17:48:29
URL: http://stevemckagan.blogspot.com
Postat av: Berra

Pablo Picasso :-)

2008-05-05 @ 18:26:45
Postat av: Frida

FIN! Tack gyl! :: Älskar dig med!

2008-05-05 @ 19:27:20
URL: http://vad-frida-sa.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Coop cola alltså. Är det ett politiskt eller ekonomiskt ställningstagande?

2008-05-06 @ 08:41:50
Postat av: Martin

Det var jag som skrev det där sista. vet inte varför mitt namn försvann.

2008-05-06 @ 08:42:29
URL: http://hellvis.blogg.se
Postat av: Berra

Det är överblivet virke från min inflyttningsfest (alltså ett ekonomiskt ställningstagande). Jag saknar dock COOPs Pzazz-cola sjukt mycket.

2008-05-06 @ 16:33:50
Postat av: Martin

Den är jag faktiskt obekant med måste jag erkänna.

2008-05-07 @ 08:29:07
URL: http://hellvis.blogg.se
Postat av: Berra

Pzazz var Signums colamärke och lanserades på pk-bronsåldern, typ 1997.

2008-05-07 @ 15:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0