Mätt som en plätt

Typ, för vi har just varit på V-dala och brunchat. Allt gick bra tills vi hade satt i oss våfflorna. Då kom den totala äckelmättnaden och nu ligger vi i soffan som två klubbade sälar.



Redaktör'n har varit på besök i helgen, han dök upp igår eftermiddag och var med mig på "jobbet" hela natten lång igår. Jag är impad över att småbarnspappan (som klev upp 05 igår morse) pallade hela vägen, särskilt efter att han golvat en vinpava, ett gäng drinkar och några öl. Även jag festade till det lite (brukar inte dricka när jag dj:ar) och det hela blev till en ganska blöt men mycket trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Frida

haha, men en brunch utan våfflor = dålig brunch.

2008-11-17 @ 22:44:43
URL: http://froys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0