Repad

Repade med Shots ikväll. Tycker om vår replokal väldigt mycket (kan vara en fabricerad tanke då jag på egen hand betalat 1750:-/månad för lokalen det senaste halvåret). Men framförallt tycker jag om sällskapet - vi har lyckats väldigt bra med scoutandet av medlemmar nu när vi försöker gå från hemmaprojekt till arenarockband. :-D

Blev lite avis på CV och Fredrik som gick till Bullitt för att öla efter repet.
Fast eftersom jag har ju sovmorgon varje dag nu för tiden (om man jämför med mitt tidigare liv som takläggare), så kan jag ju faktiskt följa med nästa gång. Så var det bestämt.

Jag har börjat knarka müsli, specialflingor med jordgubbssylt och banan på kvällarna.
Ingen bra vana, men god.

Kommentarer
Postat av: nature boy

trist att du slutat på taket.

2008-11-20 @ 17:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0