The return of DJ Happy Hour

Det var kul att spela skivor igår. Stämningen var på topp runt två-krokarna och när ett gäng hockeygrabbar gick igång på "Enter sandman". DJ Happy Hour var inte sen att haka på (att sälja sig) och körde säkra allsångskort  som "Highway to hell', "Run to the hills", "Song 2" och "Killing in the name". Men största allsången var lite otippat "Alive" då hela stället skrålade med i refrängerna.

Hade ett gäng polare som önskade Slipknots "Psychosocial", och uppfyllde deras önskan omgående. Efter någon timme kom dom tillbaka och ville höra den igen, men utan större resultat eftersom jag inte gillar att köra en låt två gånger samma kväll. Mina vänner köpte detta, trots sitt idoga tjat, men en lirare jag aldrig träffat förut vägrade ge sig och när sista låten klingade ut tyckte han att det var på sin plats med ett litet "kvartsamtal" med mig. Stackars fulla människa, det är inte lätt alla gånger.

Nu skiner solen och jag ska ut på golfbanan. Fore!

Kommentarer
Postat av: krok

Ja dessa överförfriskade sluskar som man springer in i på bullit ibland är ju bara tragiska...ehh..

2008-10-13 @ 10:55:43
Postat av: Berra

Ja, jag skulle då aldrig uppträda så.

2008-10-13 @ 17:01:06
Postat av: krok

Nej vem fan skulle det, vi e ju snart 30 nu, sånt där va det ju ett tag sen man slutade upp med, nu blir det max 2 kilkenny på connors sen hem..

2008-10-14 @ 12:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0