GRATTIS GRABBAR!

Tre av mina allra bästa grabbar fyller år idag! Två av dom, McAttack och KJ, fyller gubbe och det ska givetvis firas med dunder och brak. Nu dröjer det dock ett tag tills festen blir av, men i väntan på den så bjussar jag på några fina bilder av de f.d. pojkarna. Jag hoppas på fler roliga minnen och foton i framtiden - trots eder höga ålder - och är ganska säker att ni inte kommer göra mig besviken!


F.d. pojkar testar bänkalkisliv i -10 utanför Tönnebro wärdshus.


F.d. pojkar jammar skiten ur både hatt, gura och trumma hemma i Norby.


F.d. pojkar testar Snowroller-konceptet i Serre Chevalier.


F.d. pojkar slaskar kräfta och dricker sprit.

Den sista gubben fyller 47 och heter Bill Bailey, men är nog mest känd som W. Axl Rose. Stort grattis även till dig om du läser det här! Annars ses vi i sommar - jag vet var du bor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0