Kuken ballen Gränbyhallen

Förra veckan San Siro och Serie A, denna vecka Gränbyhallen och Hockeyallsvenskan. Båda arenorna var fullsatta, men där slutar nog likheterna... 

Jag är egentligen ingen hockeyfantast, förutom när det gäller VM och OS, men när laget i mitt hjärta kom till stan ringde jag pappa fotografen och bad honom att släppa in mig bakvägen. Väl uppe på pressläktaren fick jag "hedersuppdraget" att köra följespotten (strålkastaren) under spelarpresentationerna. Vad gör man inte för att slippa betala..?


Almtuna gjorde första målet, men Leksand kvitterade direkt. Daladans!


Ett tag stod jag inne på isen och fotade.


Inte konstigt att Leksand vann så stort - dom var ju många fler på isen.

1-5 blev det till slut. En ganska trött match, men snart börjar allvaret i kvalserien.
Det sjuttielfte återtåget har startat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0