Datorlös

Om ni undrar varför det inte händer så mycket här för tillfället så beror det på Macoteket.
För knappt en månad sedan lämnade jag in min dator på reparation, då jag upptäckt sprickor i chassit. Frida har haft liknande sprickor sedan tidigare och reparationen gick då på garantin.

Igår knallade jag dit och frågade efter datorn och det visade sig att den kommit tillbaka från service. Bra. Men när jag tittade närmare på den såg jag att dom bytt ut fel grejor. Sprickorna fanns fortfarande kvar och istället hade jag fått ett nytt tangentbord - vilket inte var trasigt då jag lämnade in den. Det var bara att lämna in maskinen igen, denna gång med löfte om förtur, och hoppas nu att det jag slipper vänta ännu en månad tills jag får tillbaka den igen.

Kommentarer
Postat av: nature boy

de va bättre när du va på taket.

2009-01-09 @ 14:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0