TGIF!

Jag har bara en lektion på fredagar, så jag kan stämpla ut redan vid lunch och ägna eftermiddagen åt diverse ärenden istället; träna, handla, städa, diska etc. Fridas bror och hans nya dam kommer hit på middag ikväll och efter kl 22 återfinns jag bakom baren/skivspelarna på Bullitt. Förra veckan fick jag önskemål om att avsluta kvällen med "Picture", men hade den tyvärr inte - ikväll är problemet åtgärdat och uppdraget kan slutföras. Det är en bra låt; även om Kid Rock är en pajas av rang och gitarrsolot är surt:



Har tidigare annonserat en viss skepticsm mot att flyga. Men när flygbolaget som ska mig till USA i sommar igår nödlandade i Hudsonfloden andades jag ut - olyckan borde betyda att US Air har fyllt årets kvot av missöden och att jag därmed slipper bli inblandad in något liknande. :-)

Kommentarer
Postat av: Frida

Nu kommer den där bruden att tro att det var för hennes skull som du fixade låten och således vilja ligga med dig ännu hårdare. Grr!

2009-01-16 @ 13:32:14
URL: http://vad-frida-sa.bloggagratis.se
Postat av: Stoffe

Ha ha . Va det så det var. Berra the man !!!



För övrigt tycker jag kid rocks låt var sådär...men det är väl pga av honom man inte vill lyssna.

2009-01-16 @ 14:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0